ADJOINTE ADMINISTRATIVE- ADMINISTRATIVE ASSISTANT – TAS AÉRO RECRUTEMENT NO. 644

À la recherche d’un Adjoint administratif / Adjointe administrative; Notre client s’engage à recruter du personnel passionné par leur travail et dont les compétences sont grandes et diversifiées. Nos employés ont en commun leur dévouement envers les missions de nos clients et leur quête de croissance professionnelle.

Le principal intégrateur de soutien en service (SES) au Canada offrant aux clients militaires et commerciaux une gamme complète de solutions rentables de maintenance et de soutien pour leurs flottes d’aéronefs et de navires, leurs systèmes, et leurs infrastructures d’exploitation couvrant toute la durée utile des équipements.

Looking for an Administrative Assistant; Our client is committed to recruiting staff passionate about their work and whose skills are large and diverse. Our employees share in their dedication to our clients’ missions and their quest for professional growth.

Canada’s leading service support integrator (SES) providing military and commercial customers with a full range of cost-effective maintenance and support solutions for their aircraft and vessel fleets, systems, and operating infrastructure the useful life of the equipment.

  • Principales tâches de notre futur collaborateur:
    • Gérer des agendas, planifier des réunions quotidiennes, répondre au téléphone, formater des lettres, notes de service, rapports et présentations;
    • Voir aux préparatifs de voyage et préparer les demandes de remboursement de dépenses;
    • Préparer des présentations Power Point;
    • Compléter les feuilles de temps dans l’application Cats de SAP;
    • Assurer la tenue du système de classement des dossiers;
    • Organiser, coordonner et assurer le suivi des réunions d’équipe du département et, au besoin, offrir le soutien technique pour les vidéoconférences;
    • Tenir à jour les procès‑verbaux de réunions;
    • Filtrer le courrier interne, obtenir les signatures nécessaires, assurer le suivi de la correspondance et de la traduction;
    • Tout autre tâche de nature administrative.

    Compétences recherchées

    • Diplôme d’études collégiales en bureautique, ou l’équivalent;
    • Cinq (5) d’expérience en secrétariat;
    • Bilinguisme fonctionnel (français et anglais);
    • Habiletés pour interagir avec éthique, aisance et capacité d’établir de bons rapports avec ses relations d’affaires;
    • Connaissance des logiciels suivants : Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
    • Connaissance de SAP un atout.

    Statut

    • Temporaire, environ jusqu’au 23 décembre 2019 avec possibilité de prolongation

    Salaire : Selon expérience 25$-27$ /h

    Lieu de travail : Mirabel

    Afin d’accélérer le traitement de votre dossier, veuillez nous faire parvenir votre CV par courriel : rh@tas.ca

    Seules les personnes retenues seront contactées pour une entrevue.

    Dans ce document, l’emploi du masculin pour désigner les personnes n’a d’autres fins que d’alléger le texte.

    ___________________________________________________________________________________

    ADMINISTRATIVE ASSISTANT | TAS AERO RECRUITMENT NO. 644

    Looking for an Administrative Assistant; Our client is committed to recruiting staff passionate about their work and whose skills are large and diverse. Our employees share in their dedication to our clients’ missions and their quest for professional growth.

    Canada’s leading service support integrator (SES) providing military and commercial customers with a full range of cost-effective maintenance and support solutions for their aircraft and vessel fleets, systems, and operating infrastructure the useful life of the equipment.

    Role

    • Provide administrative assistance to the managers of the Finance and Programs groups.

    Profile

    • Minimum experience 5 years
    • Autonomous, resourceful, efficient and organized
    • Manage pressure and stress well
    • Intermediate functional bilingualism required
    • Experience in a Finance Department an asset
    • Main tasks of our future collaborator:
    • Manage calendars, schedule daily meetings, answer the phone, format letters, memos, reports and presentations;
    • See travel arrangements and prepare expense claims;
    • Prepare Power Point presentations;
    • Complete timesheets in the SAP Cats application;
    • Ensure the maintenance of the file classification system;
    • Organize, coordinate and monitor departmental team meetings and, if necessary, provide technical support for videoconferences;
    • Maintain minutes of meetings;
    • Filter internal mail, obtain necessary signatures, follow up correspondence and translation;
    • Any other task of an administrative nature.

    Skills sought

    • College diploma in office automation, or equivalent;
    • Five (5) secretarial experience;
    • Functional Bilingualism (French and English);
    • Ability to interact ethically, fluency and ability to establish rapport with business relationships;
    • Knowledge of the following software: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
    • Knowledge of SAP an asset.

    Status

    Temporary, until December 23, 2019 with possibility of extension

    Salary: According to experience 25 $ -27 $ / h

    Place of work: Mirabel

    To speed up the processing of your file, please send us your resume by email: rh@tas.ca

    Only those selected will be contacted for an interview.

    In this document, the use of the masculine to designate persons has no other purpose than to lighten the text.

Share This